10:10 tarihinde odynessia tarafından yazıldı.
Merhaba Arkadaşlar Bu Yayını Paylaşma Amacım Arkadaşımın Blog Sayfasında "www.erdemcirik.org" bununla ilgili bir paylaşım gördüm. Video çekme ihtiyacı hissettim ve çekiyoruz adım adım dediklerimi uygularsanız kolayca altından kalkarsınız Video Altında vereceğim bir nevi iconu kopyalamanız ve arkadaşımın blogunu ziyaret etmeniz.

            
Adım 1 Mozilla Firefox Kullanmanızı Tercih Ederim Bilgisayarında Mozilla Firefox
Bulunmayan Arkadaşlar Aşağıdaki Linkten Edinebilir.

Adım 2 Mozilla Firefox Sağ Üst Köşede Bulunan 3 Adet _ olan Kısım'a Tıklayarak
Seçenekler Kısmına Tıklayalım

Adım 3 Seçenekler Kısmına Tıkladığımızda Açılan Pencerenin En Sonundaki Seçenek
Yani "Gelişmiş" e Tıklayın

Adım 4 Çıkan Pencerede İse Ayarlar Kısmına Tıklayalım.

Adım 5 Burada Vekil Sunucuyu El İle Ayarla Seçeneğini Seçelim

Adım 6 "195.229.69.170" adlı İp Adresini Girelim İletişim Noktası Yazan yere İse "80"
yazalım.

Adım 7 Facebook'a Girelim Adını Değiştireceğemiz Sayfayı Açalım Ayarlar Bölümünden
"Sayfa Bilgileri"'ne Tıklayalım
.
Adım 8 Sayfa Adı Çevirilerine Tıklayarak Japonca Yazan Yere İstediğimiz Sayfa Adını
Yazalım

Adım 9 Sayfanın Kategorisini İse Yerel İşletmeler Yapalım

Adım 10 Facebook Sayfasının En Alt Kısmında Türkçe Yazan Dili Japoncaya Çeviriyoruz

- Adım 11 Açılan Japonca Sayfada Adrese Tıklıyoruz

- Adım 12 İlk Boşluğa 5 Adet 0 yazıyoruz. "00000"

- Adım 13 İkinci Boşluğa Antalya Turkey Yazalım.

- Adım 14 Üçüncü Boşluğada Aynı Şekilde Antalya Turkey Yazalım.

- Adım 15 Son Adım Yaptığımız Değişikleri Kaydediyoruz Ve Dili Eski Haline Çeviriyoruz.
Yazar : Mustafa Külpınar
Burak İşçi
Kısace bilgi Vermek İsterim ama Hakıkımda Kısmından okumanızı tavsiye ederim..
Benzer Yazılar
" Facebook +200 Beğeni Sayfa Adı Değiştirme Güncel " yazısına yapılan yorumlar :

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Tüm hakları saklıdır.
Tema : Sipsi v1