04:08 tarihinde odynessia tarafından yazıldı.
Evde Öylece oturmuş blog yazmaya çalışıyorum. blog yazarları bilir. Blog yazmak için beste yapan sanatçı kişiler gibi bize de ilham gelmesini bekliyoruz. ancak bu pek kolay bir şey değil. Ücretsiz platformlar sayesinde artık bir kaç dakika içerisinde blog açabiliyoruz. Ancak sorun blog açtıktan sonra blog yazmaya başlamak ve devam ettirebilmektir. Blog yazarları Teknoloji,Kişisel,Genel,Sosyal medya gibi konularda blog yazmaya başladılar ama yayın sıkıntısı çeken blog yazarı arkadaşlarım için tavsiyem Sosyal medya ve Teknoloji konularına ağırlık vermeleri çünkü kişisel bir blog yazıyorsanız yazının başında söylediğim gibi oturup hiç birşey yapmadan acaba bu gün ne yazmalıyım diye bekliyoruz. Buda ben ve benim gibi blog yazarı arkadaşlarım epeyce sıkıntı çekiyor zannediyorum. aslında bu konuyu bir şey bulamadığım için yazmaya çalışıyorum ama sonunu nasıl getireceğimi bulamadım. ve blog yazarlarının en güzel özelliği ise samimi olmaları.
Yazar : Mustafa Külpınar
Burak İşçi
Kısace bilgi Vermek İsterim ama Hakıkımda Kısmından okumanızı tavsiye ederim..
Benzer Yazılar
" Yayın Yazma sıkıntısı " yazısına yapılan yorumlar :

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.Tüm hakları saklıdır.
Tema : Sipsi v1